به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



پنجشنبه، تیر ۲۰، ۱۳۹۲

توضیح دکتر خسرو شاکری (زند) استاد بازنشستهء تاریخ

من همواره با سیاست های دکتر بختیار مخالف بودم و کوچکترین تماسی با وی نداشتم. 


سردبیر محترم اخبار روز،
سخت در شگفتی شدم که شما، با اینکه بایستی بدانید، اما حتی کنترلی هم نکردید، متن شخص مجهول الهویه ای را چاپ کرده اید که مرا در کنار همکاران دکتر شاپور بختیار آورده است. من همواره با سیاست های دکتر بختیار مخالف بودم و کوچکترین تماسی با وی نداشتم. علاوه بر این، معلوم نیست این شخص مجهول الهویه کیست و چه مقصودی ازین افترا دارد. باید پشت این هویت مجهول و مجعول (کیانوش ایرانی!) دست های سرویس های مخصوصی را جستجو کرد. چگونه است که شما از وی نخواستید که هویت راستین خود را همراه با عکسی آشکار کند.
خواهشمندم با درج این نامه مسؤولیت خطای خود را بشناسید

خسرو شاکری (زند) استاد بازنشستهء تاریخ
(پاریس؛ دهم ژوئیه ۲۰۱۳ )

* مطلب «کیانوش ایرانی» در سایت اخبار روز:
http://www.akhbar-rooz.com/news.jsp?essayId=54008