به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



چهارشنبه، مهر ۱۴، ۱۳۹۵

حرف آخر! (گفت و شنود کیهان)


گفت: آقای هاشمی رفسنجانی گفته است «روح برجام اعتماد بین‌المللی است و جهان فهمیده است که ایران درصدد آزار جامعه بین‌المللی نیست»!


گفتم: یعنی درگیری آمریکا با ایران بلافاصله بعد از انقلاب، طراحی چند کودتا، راه‌اندازی گروههای تروریستی، تحمیل جنگ ۸ ساله، شلیک به هواپیمای مسافربری، حمله به سکوهای نفتی، جنگ شهرها، جنگ نفتکش‌ها، تحریم‌ها، راه‌اندازی داعش، بلوکه کردن دارایی‌های کشورمان و... آزار ایران به جامعه بین‌المللی بوده است؟!


گفت: ایشان می‌گوید الان می‌توانیم اورانیوم تولید کنیم و بفروشیم، می‌توانیم آب سنگین تولید کنیم و بفروشیم!


گفتم: این موارد که امتیازات نقد ما به حریف بوده و ما را مجبور کرده‌اند اورانیوم و آب سنگین تولیدی خودمان را به خارج از کشور منتقل کنیم! و حق نگهداری آن را نداده‌اند!

گفت: چه عرض کنم؟!

گفتم: یارو با افتخار می‌گفت در همه دعواها، من حرف آخر را می‌زنم! 
پرسیدند؛ چطوری؟ گفت؛ به حریف می‌گویم، حق با شماست؛ به بزرگی خودتان ببخشید، دیگر تکرار نمی‌شود!